Barele de putere vă ajută să pierdeți în greutate


Drum liber Jurnal de Pierdere în Greutate și Instrucțiuni

Concluzie Creșterea în greutate este la fel de dificilă ca pierderea ei. Dar, pur și simplu adăugarea câtorva alimente bogate în calorii vă barele de putere vă ajută să pierdeți în greutate ajuta să câștigați în greutate prin construirea barele de putere vă ajută să pierdeți în greutate musculare fără a crește masa grasă.

Includerea acestor alimente pentru creșterea în greutate în dieta dvs. Iată o listă cu primele 23 de alimente pentru creșterea în greutate pe care le puteți include în dieta dumneavoastră. Unt de arahide Untul de arahide este o alegere excelentă pentru a câștiga în greutate. Două linguri de unt de arahide conțin de calorii, 7 g de proteine, 16 g de grăsimi și 7 g de carbohidrați 1.

A avea orice tip de unt de nuci în fiecare zi ca gustare sau cu felii de fructe nu duce la creșterea semnificativă în greutate. Dar, consumul său regulat vă poate oferi un control mai bun al greutății 3. Lapte complet gras Laptele cu conținut ridicat de grăsimi este cel mai bun, indiferent dacă încercați să pierdeți sau să vă îngrași.

Când încercați să vă îngrășați, beneficiați de grăsimile sănătoase, mineralele și proteinele prezente în laptele integral sau plin de grăsimi. Un studiu realizat la Universitatea McMaster Canada a constatat că proteinele pe bază de lapte sunt mai bune pentru dezvoltarea masei musculare decât proteinele pe bază de soia 7.

Banana Bananele sunt încărcate cu fibre dietetice, potasiu, proteine, vitamina A, vitamina C, acid folic și grăsimi sănătoase 8.

dieta in sarcina grăsime arzător cum să utilizați

O banană de dimensiuni medii g oferă calorii de energie și 27 g de carbohidrați. Un studiu efectuat pe bicicliști de sex masculin sugerează că ingestia de banane ajută la îmbunătățirea nivelului de energie 8. Puteți avea o banană cu o ceașcă de lapte și câteva nuci pentru un mic dejun plin de energie sau puteți face un smoothie cu aceleași ingrediente și să o luați înainte de a vă antrena.

Iată mai multe idei pentru micul dejun pentru a vă îngrășa. Carnea roșie conține leucină un aminoacid și creatină dietetică care stimulează sinteza proteinelor pentru a construi mușchiul slab 9 Un studiu efectuat pe femei în vârstă a constatat că a avea bucăți slabe de carne roșie, împreună cu antrenament progresiv de rezistență, ajută la creșterea sintezei proteinelor musculare și a forței musculare Alegeți o bucată slabă de carne roșie peste o friptură grasă.

Tăieturile slabe ajută la creșterea masei corporale slabe, în timp ce fripturile grase măresc masa de grăsime din corpul dvs.

Motivația pentru scăderea în greutate - mentalitatea și obiectivele potrivite - Neuropatie

Cartofi și alte amidonuri Adăugarea cartofilor la orice fel de mâncare este un mod rentabil de a adăuga mai multe calorii în dieta ta. Cartofii și alte legume cu amidon sunt bogate în carbohidrați. Studiile arată că aportul de alimente bogate în carbohidrați împreună cu suplimentele proteice ajută la construirea masei musculare Consumați cartofi fierți, coapte sau prăjiți pentru a obține cele mai bune beneficii din nutrienții săi.

Orez Orezul este un mod rentabil de a adăuga mai multe calorii în farfurie.

modalitate simplă și rapidă de a pierde în greutate pierderea în greutate biologie

Un studiu realizat pe muncitorii din fabricile japoneze a constatat că consumul de orez alb pe o perioadă de 1 an ajută la creșterea a 3 kg de greutate Când vă grăbiți, puneți la cuptor cu microunde un bol de orez cu niște curry. Se adaugă în greutate dietei și este destul de sățioasă. Somon și pește gras Somonul și alți pești grași sunt surse bune de proteine, ceea ce ajută la creșterea masei musculare și la creșterea în greutate.

Un studiu realizat în Coreea a constatat că consumul de pește cu legume poate ajuta la îmbunătățirea masei musculare Consumați bucăți de pește pe zi cu verdeață cu frunze și nuci pentru a câștiga în greutate sau pentru a slăbi rapid mușchiul. Includeți o friptură de somon sau de pește gras în prânz sau cină împreună cu orez fierbinte pentru a-l face mai plăcut.

Le puteți lua la micul dejun, prânz, cină sau ca masă pre sau post-antrenament. Studiile au constatat că administrarea suplimentelor proteice cu antrenament de rezistență ajută la creșterea masei musculare și, astfel, la creșterea în greutate Iată câteva idei rapide de shake proteic de casă: Shake proteic cu reduslim emag de arahide - 2 linguri de unt de arahide, 1 cană de lapte complet gras și 1 banană.

Stres Cum să piardă în greutate? În prezent, nutriționiștii au dezvoltat sute de diete, iar antrenorii sportivi sunt pregătiți să aleagă programe de exerciții individuale pentru toți cei care doresc să reducă în greutate.

Brânză Brânza este un produs lactat bogat în calorii, care este un element esențial în întreaga lume sub diferite forme. Același lucru este valabil și pentru feta, mozzarella, ricotta, parmezan și brânză de vaci. Astfel, a avea brânză vă poate ajuta să câștigați mușchi slabi și să vă întăriți oasele.

Sfaturi si trucuri concluzii Adesea, secretul se află la suprafață: persoanele care doresc să slăbească pur și simplu nu au motivația de a slăbi. Sau există în tărâmul fanteziei: să slăbești 30 de kilograme, să câștigi toate concursurile de frumusețe, să întâlnești un milionar frumos și să uiți pentru totdeauna de costul dureros al slăbirii. De aceea ai nevoie de o motivație reală, datorită căreia vei putea nu numai să slăbești, ci și să îți îmbunătățești propria sănătate.

Fructe uscate Fructele uscate sunt ambalate, făcându-le o sursă rapidă de rezistență și putere. Consumați o mână de fructe uscate ca gustare înainte sau după antrenament sau adăugați-le în smoothie-uri și boluri pentru micul dejun.

pierde în greutate în bangkok pierderea în greutate care alăptează la 3 luni

Pastele Făina sau pastele din grâu integral vă pot ajuta, de asemenea, să vă îngrași. Adăugați puțin sos roșu sau alb, aruncați câteva legume și ierburi italiene și sunteți bine să mergeți.

How to Build Muscle with Bodyweight Training

Avocado Avocado este o sursă bogată de energie. Astfel, te ajută să câștigi în greutate atunci când este combinat cu alimente adecvate. Ia micul dejun un smoothie cu avocado sau un fel de avocado feliat pe pâine integrală.

De asemenea, puteți prepara guacamol și îl puteți lua cu mesele. Mango Mango-urile sunt nu numai delicioase și dulci, ci și bogate în calorii și sunt pline de fibre dietetice, zahăr din fructe, vitamine și minerale. Au proprietăți anticancerigene, antiinflamatorii și antioxidante și pot fi adăugate la smoothie-uri, boluri pentru micul dejun și shake-uri proteice pentru a câștiga în greutate Tahini Tahini este o pastă de semințe de susan care este utilizată în mod popular în alimentele mediteraneene precum hummus și baba ganoush.

Yandex dzen. Cum să pierdeți greutatea în abdomenul unui bărbat acasă Subiectul pierderii în greutate se îngrijorează nu numai femeile, ci și bărbații. Vorbesc doar despre asta mai puțin, dar și de complex când trebuie să dezbracă pe plajă sau o burtă uriașă de a ieși din o cămașă.

Oamenii de știință au descoperit că semințele de susan sunt încărcate cu antioxidanți și grăsimi sănătoase care au proprietăți antihipertensive. Lignanii din semințele de susan au, de asemenea, abilități antiinflamatorii și de întărire a imunității Iaurt plin de grăsimi La fel ca laptele plin de grăsimi, iaurtul plin de grăsimi este util atunci când vine vorba de creșterea în greutate Consumați boluri mici de iaurt pe zi. Puteți crește cantitatea dacă corpul dumneavoastră o poate tolera.

cum să pierzi greutatea în brațe simptome pierderea în greutate de epuizare

Adăugați-l la sosuri de salată, smoothie-uri și shake-uri. Acest lucru este benefic mai ales dacă sunteți vegan sau vegetarian. Pe lângă faptul că vă ajută să construiți masa musculară slabă, leguminoasele ajută și la controlul tensiunii arteriale și al nivelului de colesterol Lăsați germeni de fasole mung la micul dejun sau consumați salată de Bengal gram sau supă de linte.

Bare de cereale întregi Barele de cereale integrale sunt gustări dense în calorii cu conținut ridicat de caloriicare pot fi savurate atât înainte, cât și după un antrenament.

Nucile și cerealele găsite în aceste bare oferă energie instantanee, iar caloriile din ele ajută la creșterea greutății. De asemenea, puteți face bare de cereale de casă amestecând fructe uscate cu miere sau sirop de arțar.

Luați-le ca gustare sau nutriție post-antrenament. Ciocolată neagră Ciocolata neagră este o încântare dulce-amăruie bogată în calorii.

Cum să găsești o motivație foarte grea pentru a slăbi

Este o sursă bogată de antioxidanți Puteți adăuga ciocolată neagră la smoothie-urile dvs. Fii creativ și folosește acest aliment suprem pentru a câștiga câteva kilograme în plus. Hummus poate fi luat ca o gustare bogată în calorii pentru creșterea în greutate atunci când este combinat cu chipsuri la cuptor, nachos sau bastoane de legume sotate.

Coapsa de pui Dacă sunteți în căutarea unui aliment bogat în calorii pentru creșterea în greutate, încercați pulpele de pui în locul pieptului. Coapsele de pui sunt încărcate cu proteine, vitamine și minerale Consumați verdeață cu frunze și cereale integrale quinoa sau orez împreună cu făina de coapsă de pui. Nu treceți peste bord, deoarece coapsele de pui conțin o cantitate mare de grăsimi saturate.

Date Datele sunt un aliment satisfăcător și instantaneu care dă energie. O curmale fără sâmburi 24 g oferă 67 kcal de energie și 18 g de carbohidrați cu vitamine și minerale Curmalele proaspete sunt încărcate cu zahăr simplu, care alimentează energia și revitalizează corpul Mănâncă întâlniri când ți-e foame sau ca fruct înainte de antrenament pentru a-ți crește nivelul de energie în timpul unui antrenament. Trail Mix Trail mix este un amestec de nuci cu semințe cu câteva fructe deshidratate.

Acesta este încărcat cu zahăr și face o gustare bogată în calorii pentru a se îngrășa. Îți poți satisface pofta dulce având un mix de trasee. Poate fi, de asemenea, o gustare excelentă înainte de antrenament pentru a menține nivelurile de energie.

Bacon Baconul este o carne bogată în calorii și bogată în grăsimi, care ajută la creșterea în greutate. Puteți adăuga felii de slănină și ouă la micul dejun împreună cu cereale integrale pentru a-l face mai aromat.

Bucurați-vă de aceste 23 de alimente bogate în calorii pentru creșterea în greutate

Concluzie Creșterea în greutate poate fi dificilă, dar nu este imposibil. Consumați alimentele menționate în această listă, adăugați antrenament de rezistență sau antrenament de forță la rutina de antrenament și rămâneți fără stres.

În curând vei începe să câștigi mușchi slabi și cantitatea corectă de grăsime. Ai grijă!