Zona de ardere a grăsimilor sau intensitatea ridicată


Zona dvs.

cum să ardeți talia de grăsime arderea grăsimilor atunci când este însărcinată

Sună atrăgător, nu? Cine nu vrea să ardă mai multe grăsimi?

Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

Zonele de ritm cardiac vizate Când vine vorba de exerciții, în special exerciții cardio, există diferite zone de ritm cardiac care echivalează cu niveluri diferite de intensitate. Aceste niveluri determină, de fapt, ce sisteme energetice utilizează corpul dumneavoastră în timpul exercițiilor fizice și care afectează adesea câte calorii ardeți. De obicei este considerat cardio ușor sau un nivel de încălzire.

La acest nivel, veți lucra, dar totuși veți putea vorbi.

Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie. Dacă obiectivul dvs. Dar poate fi util atunci când căutați modalități de a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac. Pași Partea 1 din 2: Determinarea zonei de ardere a grăsimilor Calculați-vă zona de ardere a grăsimilor folosind formula.

De obicei, acest lucru te scoate bine din zona ta de confort și te împinge la pragul tau anaerob, care este atunci când sistemul tău cardiovascular nu poate livra oxigen la mușchii tăi suficient de repede. Adevărul despre zona ta de ardere a grăsimilor Din aceste cifre, puteți vedea că zona de ardere a grăsimilor este cea mai mică intensitate.

  • Numar total de calorii Un antrenament intens conduce la arderea mai multor calorii.
  • Pierdere în greutate cu roșii
  • Mese simple de a pierde în greutate rapid
  • Top 3 exerciţii de ardere a grăsimilorIunie Ex Rx Mituri, fapte și sugestii pentru arderea grăsimilor mai rapid și mai eficient.
  • Probiotice care te ajuta sa slabesti
  • Pierderea în greutate 14 săptămâni gravidă

Deci, de ce se numește zona de ardere a grăsimilor? Deoarece corpul se bazează pe mai multe grăsimi stocate comparativ cu carbohidrații ca sursă principală de combustibil atunci când lucrați la o intensitate mai mică comparativ cu o intensitate mai mare.

Zona de ardere a grăsimilor

Unii oameni au tradus acest lucru în sensul că de fapt arzi mai multe grăsimi atunci când lucrezi la o intensitate mai mică, dar asta este un pic o concepție greșită. În realitate, creșterea ritmului va arde mai multe calorii totale - și în cele din urmă mai multe grăsimi - în mai puțin timp.

eldridge pierderea în greutate agenții de pierdere în greutate dr hernandez

Și numărul de calorii pe care le ardeți în general duce la cea mai mare pierdere în greutate și grăsimi. Pentru a vă oferi un exemplu, graficul de mai jos detaliază atât caloriile totale, cât și caloriile grase cheltuite de o femeie de de kilograme în timpul exercițiilor cardio.

  • Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile.
  • Patricia wells pierdere în greutate
  • 42 de ani nu pot pierde în greutate
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of
  • Qarshi sirop de pierdere în greutate
  • Ceai ananas slabit

În timp ce antrenamentele de intensitate mai mică sunt minunate pentru începători și pentru rezistență, trebuie să lucrați mai mult în timpul unor antrenamente dacă doriți cu adevărat să ardeți grăsimi și să pierdeți în greutate. Importanța exercițiilor cu intensitate redusă Acum, asta nu înseamnă că exercițiile de intensitate redusă nu își au locul, mai ales dacă abia începi și nu poți susține un ritm mai rapid.

Zona dvs. de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate

Dacă mergeți mai încet, este posibil să puteți face exerciții fizice mult mai mult, astfel încât veți ajunge să ardeți mai multe calorii și grăsimi în acest fel. Chiar și pentru exerciții fizici mai avansați, antrenamentele de anduranță ar trebui să fie elementul esențial al unui program complet de fitness, împreună cu antrenamentele la intervale scurte de intensitate ridicată.

slimming shirt kuwait pierdere în greutate simptome reci

Antrenamentul pe intervale în care alternați exerciții de intensitate ridicată cu perioade de recuperare de intensitate scăzută s-a dovedit că mărește fitnessul și arde mai multe calorii decât cardio-ul stării de echilibru.

Structurarea antrenamentelor cardio Dacă doriți să pierdeți în greutate, un program general de cardio ar include antrenamente la o varietate de intensități în zona țintă a ritmului cardiac.

De exemplu, dacă faceți cinci antrenamente cardio pe săptămână, este posibil să aveți un antrenament de intensitate ridicată, unul de intensitate mai mică și trei undeva la mijloc. Exemplu de program cardio pentru începători Un program cardio pentru începători vă permite să construiți încet rezistența, în timp ce vă scoateți puțin din zona de confort.

pierderea în greutate porumb pe cob simptome de pierdere în greutate oboseală amețeli

În acest fel, nu trebuie să petreci un întreg antrenament mizerabil, dar totuși te vei provoca, ceea ce va arde mai multe calorii. Mai jos este un exemplu de program care vă va ajuta să începeți. Zi Intensitatea antrenamentului Timp Nivel 1 zona de ardere a grăsimilor sau intensitatea ridicată antrenament pentru începători și intervale Până la 21 de minute marţi Mers pe jos cu intensitate redusă 10 - 20 de minute.

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti? Dacă da, probabil că ați auzit sau ați spus că pentru cele mai bune rezultate în ceea ce privește pierderea în greutate trebuie să lucrați în "zona de ardere a grăsimilor". Dar ce este zona de ardere a grăsimilor și funcționează cu adevărat? Cât de greu ar trebui să faceți cu adevărat în timpul exercițiilor fizice?