Stabilirea obiectivelor și recompenselor pentru pierderea în greutate


Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele și să rămâneți pe cale, lucrați la crearea, găsirea și listarea motivatorilor dvs. Apoi începeți pe un plan de pierdere în greutate, astfel încât să vă puteți întâlni și să vă mențineți la greutatea dorită. Crearea listei de motivați pentru a pierde în greutate Evitați forțele externe sau alte dorințe de pierdere în greutate. Deși există o varietate de motivați mari pentru pierderea în greutate, nu toți sunt pozitivi sau ar trebui să fie incluși pe lista ta.

Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate 5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate Cuvinte cheie PNG Crearea listei de motivați pentru a pierde în greutate 16 moduri de a vă motiva pentru a pierde în greutate Stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide. Păstrați un jurnal de pierdere în greutate Auto-monitorizarea este crucială pentru motivația și succesul la pierderea în greutate. Cercetările au descoperit că persoanele care își urmăresc consumul de alimente au mai multe șanse de a pierde în greutate și de a menține pierderea în greutate Totuși, pentru a păstra corect va arde grăsime jurnal alimentar, trebuie să scrieți tot ce mâncați. Aceasta include mese, gustări și bucata de bomboane pe care ai mâncat-o de pe biroul colegului tău.

Există câteva tipuri de motivatori care nu sunt cu adevărat proprii. Acești alți motivatori externi, de multe ori, vă sunt impuse de altcineva. Un alt lucru ar putea fi că medicul dumneavoastră dorește să slăbiți pentru a vă îmbunătăți diabetul.

Deși acestea nu pot fi neapărat solicitări negative sau dăunătoare, aceste motive nu sunt propriile dvs. Cel mai de succes tip de motivație este motivația internă - motivele personale pentru care vrei să slăbești, nu pentru că și altcineva te-a întrebat.

Scopul să slăbești pentru tine, nu pentru ceilalți. Cumpărați un jurnal sau un bloc de notițe. Utilizați un jurnal sau un bloc de notițe ca loc pentru a scrie lista de motivatori pentru pierderea în greutate.

pierde greutatea de asemenea simptome pierderea în greutate de epuizare

Aici puteți lua note, scrie idei și în cele din urmă crea o listă finală de motivatori pentru pierderea în greutate. Când veți crea o listă de motivatori pentru pierderea în greutate, doriți să fie ceva la care vă puteți referi de mai multe ori.

Achiziționarea unui jurnal vă poate ajuta să mențineți această listă în apropiere, dar vă poate oferi, de asemenea, un loc în care să vă gândiți gândurile despre pierderea în greutate și poate fi un loc în care vă urmăriți alimentele sau exercițiile fizice.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Cumpărați un jurnal care vă atrage. Faceți-vă interesant să vă legați cu jurnalul și să notați notele. Când începeți lista cu motivații, începeți să luați note despre pierderea în greutate și gândurile despre pierderea în greutate. Este stabilirea obiectivelor și recompenselor pentru pierderea în greutate să vedeți unii motivatori care ies din aceste idei. Puteți combina acest lucru cu alți motivatori pentru pierderea în greutate de care sunteți conștienți. Enumerați condițiile de sănătate actuale.

Un domeniu al vieții tale pe care ar putea să-l vrei să-l analizezi este sănătatea ta. Mulți oameni găsesc multă motivație din acest domeniu.

Indiferent dacă au o boală cronică sau sunt expuși riscului, o sănătate mai bună poate fi o mare sursă de motivație pentru pierderea în greutate. Gândește-te la sănătatea ta.

Pierdere în greutate pentru femei peste 40 de ani

Aveți probleme de sănătate? Aveți hipertensiune arterială, diabet sau apnee în somn? V-a spus medicul modalități ușoare de a pierde grăsimea rapidă că aveți risc pentru o boală cronică? Multe boli cronice cum ar fi hipertensiunea arterială sau diabetul sunt agravate de greutatea suplimentară.

Gândiți-vă subțire: 6 strategii mentale pentru pierderea în greutate

În plus, dacă aveți un exces de greutate, aveți un risc mai mare de a dezvolta aceste boli. Dacă aveți aceste probleme de sănătate sau știți că sunteți în pericol, listarea sănătății dvs. Scrieți despre activitățile pe care doriți să le puteți face.

greutatea pierde de ce spot pe pierderea în greutate pulmonară

Un alt motivator comun pentru pierderea în greutate pentru oameni sunt activitățile și evenimentele. Adresați întrebările de control de sine Multe persoane sunt interzise prin greutatea lor și nu pot participa la anumite lucruri. Indiferent dacă călătorești într-un avion, călărește o montă rusă sau mergi cu nepoții tăi, greutatea ta îți poate interzice să trăiești o viață distractivă și activă. Gândește-te la lucruri pe care ți-ai dorit-o mereu, dar simte că greutatea te împiedică să faci.

Ți-ai dorit să călătorești într-o altă țară, dar te simți prea greoi pentru un scaun de avion strâns? Greutatea dvs. Sau greutatea te împiedică să cobori pe podea pentru a te juca cu nepoții tăi? Dacă simțiți că există activități pe care doriți să le puteți desfășura, acestea sunt lucruri minunate de enumerat ca motivatori pentru pierderea în greutate. Faceți față reflecției voastre. Multe persoane care sunt supraponderale sunt, de asemenea, conștiente de sine despre corpul lor.

Dacă doriți să îmbunătățiți modul în care arătați, aruncați o privire în oglindă și vedeți dacă puteți veni cu motivații suplimentare pentru pierderea în greutate. Însă luați în considerare să stați în fața unei oglinzi cu lungime completă și să stabilirea obiectivelor și recompenselor pentru pierderea în greutate priviți întregul corp. Puteți face acest lucru îmbrăcat complet, purtând un costum de baie sau lenjerie de corp sau chiar dezbrăcat.

Privește-ți corpul și gândește-te la cum te simți în ceea ce vezi. Motivatorul tău de slăbit ar putea fi reducerea dimensiunii taliei, astfel încât să fie mai mică decât următoarea măsurare, cum ar fi șoldurile sau umerii.

10 sfaturi pentru a face acest an în care vă păstrați de fapt rezoluțiile de fitness

Scoate-ți hainele vechi. Studiul Volpp a descoperit că dieters cu stimulente au de cinci ori mai multe șanse să își atingă obiectivul. Modul în care stimulentele sunt furnizate pare să joace un rol în eficacitatea lor, într-un studiu dinajustările primelor s- au dovedit a fi ineficiente în pierderea în greutate, chiar și atunci când valoarea stimulentului a fost de până la USD.

Fondată încu sediul în New York. Sponsorizat de organizația de sănătate Kaiser Permanente și operat de Incentahealth. O altă mare sursă de motivație pot fi hainele. Folosiți acest lucru ca sursă de motivație.

retete keto pdf kyle richards shake pierdere în greutate

Dacă sunt prea strânse, aceasta este motivația ta. Luați în considerare să lăsați acei blugi subțiri atârnați în fața oglinzii dvs.

arzătoare naturale de grăsime gnc cum să vizați pierderea de grăsime pe șolduri

Privirea lor în fiecare zi poate fi o mare sursă de motivație și încurajare. Gândește-te la familia ta și la prietenii apropiați. Pe lângă motivația intrinsecă tipul de motivație internexistă și alte surse de motivație de îndepărtați grăsimea bbq de la patio în considerare. Pierderea în greutate este un efort provocator și este greu să rămâi motivați dacă progresul tău este mai lent decât ți-ar plăcea.

Recompensarea dvs. Nu răsplătiți-vă cu alimente, ci folosiți alte stimulente pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de scădere în greutate mai repede. Haine noi În timp ce tragi pe o pereche de blugi care sunt prea deschiși, te pot motiva în continuare spre obiectivele tale de scădere în greutate, obținerea de haine noi poate fi la fel de satisfăcătoare. Studiile arată că acei oameni care au supraponderale sau obezi au o durată de viață mai scurtă decât cei care au o greutate mai sănătoasă.

Dar pentru că vor să slăbească, astfel încât să poată petrece mai mult timp cu prietenii apropiați și cu familia. Luați în considerare soția, părinții, frații, copiii sau nepoții.

  1. Pagina principala Dietă reușită: Cum să stabiliți obiective de pierdere în greutate pe termen scurt Stabilirea obiectivelor de slăbire pe termen scurt pentru dvs.
  2. În primul rând, fi agresiv răbdător cu tine!

Fresh articles Vrei să slăbești, așa că vei fi în preajmă mai mult să fii alături de ei, dar și să fii sănătos, astfel încât să poți rămâne activ și cu ei. Jurnal despre stima de sine. Un alt domeniu pe care ai putea dori să-l iei în considerare este respectul de sine și încrederea ta. Este important să aveți în vedere acest lucru, deoarece acest lucru vă va afecta și capacitatea de a pierde în greutate.

Studiile au arătat că persoanele supraponderale și obeze, în special copiii, au o perioadă mai grea cu stima de sine pozitivă. Nu sunt la fel de încrezători sau mândri de ei înșiși ca ceilalți. Te simți incomod în fața celorlalți? Ești timid să ieși din cauza greutății tale?

  • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  • Procentul pierderii de grăsimi corporale pe săptămână

Ești nemulțumit de felul în care arăți în haine? Acestea sunt toate motivele care pot fi utilizate ca motivatori pentru pierderea în greutate. Folosirea motivațiilor de pierdere în greutate Realizați o placă de viziune. Un mod foarte distractiv și priceput de a-ți folosi lista de motivatori este să creezi o placă de viziune.

Obiective pe termen scurt pentru pierderea în greutate, Related Content

Aceste placi distractive vă pot transforma motivatorii și obiectivele în imagini care vă pot inspira și încuraja. Vei rămâne pe citate personale, imagini și chiar lista ta de motivatori pentru pierderea în greutate. Pentru a vă face placa de viziune, începeți prin a cumpăra o placă de plută, o placă albă sau chiar apucați o bucată de carton. Poate fi la fel de mare pe cât ai dori să fie. Folosind lista de motivatori, parcurgeți reviste, ziare sau cărți și decupați imagini, citate și afirmații care se potrivesc cu lista de motivatori.

cel mai puternic stivă de ardere a grăsimilor greutatea pierde graficul

De exemplu, puteți decupa o poză cu un roller coaster, astfel încât vă reamintește că unul dintre motivații dvs. Sau puteți pune o notă a medicului despre locul în care ar trebui să vă fie ținta glicemiei. Agățați-vă panoul de viziune în camera sau biroul dvs. Configurați mementouri și note pozitive. Un slabire juul mod prin care poți folosi acei motivatori ai pierderii în greutate este transformându-i în gânduri sau gânduri pozitive.

Puteți posta aceste articole astfel încât să le vedeți în fiecare zi. Ca o placă de viziune, notițe sau mesaje puțin adezive pot fi un memento zilnic despre care sunt motivații tăi în pierdere în greutate. Să le vezi în mod regulat te poate ajuta să obții un mic impuls de motivație sau încurajare pe parcursul zilei tale.

Scrie-le pe mici note lipicioase și pune-le oriunde știi că le vei vedea. De exemplu, le puteți recompense pentru atingerea obiectivelor de pierdere în greutate pe frigider, pe oglinda din baie, pe tabloul de bord al mașinii, pe laptopul sau ecranul computerului sau pe noptiera dvs.

Creați un sistem de recompense. Configurarea și crearea unui sistem de recompense este un alt mod de a rămâne motivat cu pierderea în greutate. Puteți utiliza motivații pentru a vă ajuta să stabiliți recompense pentru dvs.

  • Gândiți-vă subțire: 6 strategii mentale pentru pierderea în greutate Transformarea totala a motivatiei - Articole Blog Folosirea motivațiilor de pierdere în greutate Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară romanticfix.
  • Pierdere în greutate thrisur

Studiile au arătat că, în cazul în care dieters-urile stabilesc recompense care nu au legătură cu alimentele la reperele mici și mari ale pierderii în greutate, este mai probabil să rămână pe cale cu dieta lor. Planificați o recompensă distractivă la fiecare 5, 10 sau 15 kilograme. Orice funcționează cel mai bine pentru tine. De exemplu, dacă unul dintre motivații tăi de a pierde în greutate este să poți să călărești un roller coaster, recompensa ta ar putea fi biletele către un parc de distracții.

Sau dacă unul dintre motivații tăi este să te simți mai încrezător dezbrăcat sau într-un costum de baie, o recompensă ar putea fi achiziționarea unui costum de baie nou, foarte frumos. Examinați lista de motivații des. Redactarea listei de motivatori pentru pierderea în greutate este importantă și utilă.

Dar dacă asta e tot ce faci, aceste liste cheie nu îți vor fi foarte utile. Când îți creezi prima dată lista de motivatori pentru pierderea în greutate, s-ar putea să te simți inspirat, încurajat și gata să abordezi orice dietă. În timp, aceste sentimente se pot estompa. Odată ce se întâmplă acest lucru, trebuie să revizuiți acea recompense pentru atingerea obiectivelor de pierdere în greutate de motivatori.

Citiți lista dvs. Folosirea motivațiilor de pierdere în greutate Poate doriți să vă revizuiți lista des - poate o dată pe săptămână sau de câteva ori pe lună.

Modificarea dietei pentru pierderea în greutate Stabilirea obiectivelor și a recompenselor pentru pierderea în greutate.

Gândește-te ce ai realizat și ce te motivează în continuare. Este posibil să descoperiți chiar că, după un timp, motivațiile voastre se schimbă sau există altele suplimentare. Folosește-ți motivațiile pentru a-ți răspunde. O parte din pierderea în greutate care poate fi dificil de gestionat este responsabilitatea. Dacă nu rămâneți la răspundere, nu veți avea succes cu pierderea în greutate. Responsabilitatea poate veni în mai multe stabilirea obiectivelor și recompenselor pentru pierderea în greutate pentru tine.

Decide ce forme și cum vei rămâne la răspundere pe măsură ce pierzi în greutate și apoi pe măsură ce îți menții greutatea. Unul dintre cele mai bune și mai simple moduri de a vă răspunde este utilizarea scara dvs.

Salt la cel puțin o dată pe săptămână.

Obiectivele stabilirii pierderii în greutate - Slăbire

Studiile au arătat că aceasta este una dintre cele mai bune metode de a vă menține pierderea în greutate. De asemenea, le puteți folosi pentru a vă răspunde.

cafeaua pentru slabit greutățile arde grăsimea brațului

De exemplu, acei blugi skinny vechi. Încercați-le și purtați-le în recompense pentru atingerea obiectivelor de pierdere în greutate regulat. Dacă încep să se strângă, știți că este timpul să faceți unele schimbări. Sau dacă sunteți diabetic și un obiectiv este să controlați nivelul de zahăr din sânge și observați că glicemia se va întoarce, veți ști, de asemenea, că este momentul să vă reevaluați planul de dietă.

Începerea unui plan de pierdere în greutate Creați-vă obiectivele de pierdere în greutate. După ce ați creat și examinat lista de motivatori pentru pierderea în greutate, pregătiți-vă să începeți un plan de scădere în greutate.

Urmăriți calea cea bună creându-vă obiectivele de slăbit. Stabilirea obiectivelor realiste și realizabile este o parte la fel de importantă în pierderea în greutate sănătoasă și de succes. Chiar dacă sunteți cu adevărat motivați de o varietate de factori, dacă vă stabiliți obiective nerealiste, puteți simți cu ușurință parcă eșuați în planul de pierdere în greutate.

Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate

Pierderea mai mult decât atât poate fi incredibil de dificilă și poate duce la tehnici nesănătoase sau nesigure de pierdere în greutate [12]. X centre sursă de încredere pentru controlul și prevenirea bolilor Institutul principal de sănătate publică din SUA, condus de Departamentul de sănătate și servicii umane Accesați sursa De exemplu, dacă vrei să slăbești 10 kilograme, îți va lua aproximativ 5 până la 10 săptămâni pentru a atinge acel obiectiv.

Scopul de a reduce anumite calorii. Determinați de ce doriți să pierdeți în greutate Indiferent de ce plan de pierdere în greutate alegeți să urmați, va trebui să reduceți câteva calorii. Reducerea caloriilor este ceea ce va alimenta pierderea în greutate. În general, majoritatea profesioniștilor din domeniul sănătății recomandă să taie aproximativ până la de calorii din întreaga zi. Reducerea mai multor calorii decât acest lucru vă poate duce la senzația de foame, crește riscul de deficiențe de nutrienți și vă simțiți obosiți.

Pentru a rămâne în siguranță, nu mâncați niciodată mai puțin de 1. Poate doriți să luați în considerare utilizarea unui jurnal alimentar pentru a vă urmări caloriile.