Somnul slabeste


E o întrebare la care a vrut să răspundă o cercetare Somnul îngraşă sau slăbeşte?

senior feline pierdere în greutate

E o întrebare pe care şi-o pun mulţi. Un studiu a făcut câteva clarificări cu privire la acest mit. O cercetare a unei universităţi americane arată că persoanele care dorm prea puţin tind să se îngraşe.

dr rx pierdere în greutate boise

Studiul a dorit să răspundă la somnul slabeste - Somnul îngraşă sau slăbeşte? Participanţii din cadrul studiului care au dormit numai cinci ore pe noapte timp de cinci zile s-au îngrăşat în acest interval cu aproape un kilogram.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Cercetarea, realizată de Universitatea flabelos pierdere în greutate Colorado Boulder, sugerează că un somn suficient ar putea contribui la lupta împotriva obezităţii. Somnul îngraşă sau slăbeşte? Dormi mai puţin, mănânci mai mult Acesta a arătat că nu crede că mai mult somn va duce la scădere în greutate, însă recomandă ca programele de slăbit sau cele pentru menţinerea greutăţii să ia somnul în considerare.

  • Pierde grăsimea de burtă în doar 6 zile
  • Adevărul despre somn: îngrașă sau slăbește?
  • Importanta somnului intr-un program de slabire Miscarea si alimentatia sunt cu adevarat importante, insa calitatea somnului a fost ignorata cu adevarat.
  • Cum afectează lipsa somnului greutatea corporală Dacă vrei să slăbești asigură-te că dormi suficient.

Dar cred că ar putea ajuta. Rezultatele noastre sugerează că somnul sănătos - n.

suplimentele de pierdere în greutate în greutate

În cadrul studiului, cercetătorii au monitorizat 16 adulţi tineri şi sănătoşi care au petrecut două săptămâni la Spitalul Universităţii din Colorado. Monitorizarea a arătat că cei care dormeau cinci ore pe noapte tindeau să mănânce mai multe calorii decât consumau.

Alimentele care aduc somnul sunt cele ce conţin triptofan. Triptofanul, acest aminoacid esenţial este utilizat de creier împreună cu vitamina B6, nicotinamida şi magneziu pentru a produce serotonina, un neurotransmiţător care are rolul, printre altele, să transmită mesaje la unul dintre mecanismele biochimice ale somnului.

natalie gulbis pierdere în greutate

Pentru un somn liniştit puteţi mânca preparate din soia, lactate, ouă, nuci somnul slabeste seminţe, carne de curcan sau migdale.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.

pierderea în greutate iu