Reteta de slabit stockholm


Ce garanții oferă dieta de reteta de slabit stockholm Stockholm?

reteta de slabit stockholm

Care sunt principiile de funcționare ale dietei Stockholm? Bine, lăsând guma la o parte, dacă urmezi acest stil de viață strict timp de câteva săptămâni cu antrenamente riguroase, constați schimbări drastice ale organismului, într-adevăr. Principala problemă cu aceste planuri de dietă este că nu sunt adaptate fiecărui tip de organism, recomandările fiind aceleași pentru oricine dorește să le urmeze.

Ori nu toți avem același tip de corp, aceeași rată metabolică sau același stil de viață, și nici aceeași stare de sănătate. Dieta Stockholm, concepută de experți suedezi, folosește o cu totul altă abordare și îți oferă un plan complet adaptat nevoilor tale. În primul rând, trebuie să mergi la nutriționist și să completezi un chestionar cu privire la starea ta de sănătate, istoricul greutății, apetit, tiparele foamei, tendințele de schimbare a greutății etc.

Deși vom vorbi mai jos despre regulile dietei Stockholm, nu îți recomandăm să o începi fără supravegherea unui specialist. Dieta Stockholm — reguli de bază Această dietă este concepută pentru pierderea rapidă în greutate, eliminând alimentele dăunătoare.

Ce reguli se aplică?

Dieta care te scapă de 15 kilograme în 5 zile, recomandată de un cardiolog european

Fără fast-food, dulciuri și alimente grase. Nu ai voie să prăjești alimentele, doar să le fierbi, să le gătești la aburi, să le înăbuși sau să le coci. De asemenea, le poți folosi crude, în salate fără dressing.

Ai voie doar fructe fără zahar — exclus bananele, piersicile și strugurii. De asemenea nu ai voie sa bei alcool, băuturi dulci sucuri, ceai dulce și apă minerală sau sifon. E bine să respecți aceste principii și după ce ai pierdut în greutate.

Trei mese pe zi. Mănâncă doar de 3 ori pe zi, nu mânca nimic cu 4 ore înainte de culcare.

reteta de slabit stockholm

Dacă vrei, poți împărți porțiile în 3 mese principale și 2 gustări fără să modifici conținutul caloric. Cum începi dieta Stockholm? Nu e cazul să începi să slăbești pe repede înainte, este dăunător organismului. Trebuie să te pregătești, să elimini pe rând ce nu are ce să caute în dietă, reducând treptat aportul caloric zilnic. Bea multă apă.

reteta de slabit stockholm

Apa îmbunătățește metabolismul și taie senzația de foame, așa că, în timpul unei diete cu conținut scăzut de calorii, se recomandă să bei multă apă plată.

Cafeaua și anumite ceaiuri au efect diuretic, deci nu intră în calcul. Care este meniul pe 6 zile în dieta Stockholm? Ziua 1: Pește În această zi poți mânca doar pește de râu, oceanicla aburi, fiert, înăbușit cu puțină sare. Poți mânca și supă de pește, la care să daugi condimente și verdețuri. În timpul zilei ai voie g de pește. Mic dejun: pește fiert cu condimente și sare. Gustare 1: pește copt cu verdeață și sare în propriul suc. Cina: creveți la aburi. Gustare 2: pește la aburi cu condimente.

Cina: pește, fiert în apă sărată. Bea ceai verde, supă de pește. Ziua 2: Legume Întreaga zi poți mânca orice legume ,5 kg.

  • 10 kg sfaturi de pierdere în greutate
  • Google Plus a fost anul în care Cristina Bălan şi-a atins idealurile.
  • 33 Cele Mai Eficiente Diete + Planuri de Slabit Pentru Fiecare Zi
  • Pista rapidă pierde în greutate
  • Ea a slăbit 18!!!

Mai mult, pot fi atât proaspete, cât și înăbușite, fierte. Poți bea orice sucuri de legume. Consumă cât mai puțină sare posibil, astfel încât excesul de lichid să nu fie reținut în corp. Mic dejun: morcovi rași. Gustare 1: cartofi copți în coajă. Prânz: legume, înăbușite cu sare.

Bazată pe ouă, ca principală sursă de proteine, aceasta este recomandată numai persoanelor care nu au probleme de sănătate. Ştiri pe aceeaşi temă Topul alimentelor care grăbesc scăderea în greutate Dieta este o parte importantă a stilului nostru de viaţă. Pentru supraponderali, kilograme în plus măresc foarte mult riscurile apariţiei diabetului, a bolilor de inimă, a hipertensiunii arterială şi chiar a unei game largi de forme de cancer, scrie lovethispic. Dieta de mai jos a fost proiectată de doctorul Aseem Malhotra, cardiolog european. Micul dejun în fiecare zi este acelaşi: unul din fructele dvs.

Gustare 2: legume gătite la aburi. Cina: o salată de legume crude.

33 Cele Mai Eficiente Diete + Planuri de Slabit Pentru Fiecare Zi

Bea ceai verde, suc de legume proaspete. Ziua 3: Pui În această zi, poți mânca carne de pui bună și chiar de dorit, dacă puiul este organicpe care să reteta de slabit stockholm fierbi sau să o coci la cuptor. Ideală ar fi o supă de pui cu bucăți de carne.

În doar o zi poți mânca 0,5 kg de pui. Mic dejun: file de pui fiert.

  1. Food Health Dieta suedeză: Cum să slăbești armonios în 13 zile Multe kilograme pierdute, calorii arse, menținerea greutății corporale, un meniu echilibrat sunt câteva dintre punctele forte ale dietei suedeze.
  2. Dieta suedeză: Cum să slăbești armonios în 13 zile - defectauto.ro

Gustare 1: piept de pui gătit în folie cu condimente aromate. Prânz: supa de pui fără legume. Gustare 2: piept de pui fără piele la grătar.

reteta de slabit stockholm

Cina: pui fiert. Bea ceai verde, supă de pui. Ziua 4: Cereale În această zi, pot exista tot felul de cereale în meniu doar g de produs uscat. Dacă îți place, poți să pregătești un reteta de slabit stockholm cu puțină sare.

În ceea ce privește băuturile, poți bea apă, ceai neîndulcit.

Dieta daneză: slăbeşti până în 20 kg în 13 zile

Poți adăuga meniului de azi semințe, pâine integrală, tărâțe. Mic dejun: grâu încolțit fiert. Gustare 1: hrișcă cu verdețuri. Prânz: orez sălbatic fiert.

reteta de slabit stockholm

Gustare 2: fulgi de ovăz fierți cu nuci și semințe. Cina: hrișcă cu verdeață.

Dieta daneză: slăbeşti până în 20 kg în 13 zile

Bea ceai de plante. Ziua 5: Lactate Întreaga zi poți mânca brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi gpoți bea puțin lapte. Aceste alimente contribuie cu un aport bun de proteine și calciu în organism.

Mic dejun: brânză de vaci, cu o lingură de iaurt natural.

reteta de slabit stockholm

Gustare 1: brânză de vaci cu o cantitate mică de lapte. Prânz: brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi. Gustare 2: amestec de brânză de vaci și lapte. Cina: brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi. Bea ceai verde, un pahar cu lapte. Ziua 6: Fructe În timpul zilei poți mânca orice fruct fără banane, piersici, struguri sub orice formă sau poți bea sucuri de fructe. Cantitatea de fructe pe zi — ,5 kg.

Micul dejun: mere.