Pierderea în greutate de zăpadă jon


Toată lumea îl iubește pe Jon Snow! În plus, datorită regimului său intens 30 de zile de ceai slăbit antrenament, este, de asemenea, destul de drăguț să se uite.

Exercițiul fizic și pierderea în greutate

Kit Harington a fost întotdeauna subțire și potrivit, dar antrenamentul său Game of Thrones l-a ajutat să dezvolte corpul mărunțit pe care îl vedem pe ecranele noastre TV. Iată antrenamentul său. Încălzire Antrenamentul începe cu o încălzire ușoară, efectuând îmbrățișări la genunchi, întinderi de înfășurare și filetarea acului.

Aceste mișcări ajută la slăbirea spatelui, șoldurilor și genunchilor, precum și a mușchilor corpului superior, miezului și corpului inferior. Doar un minut sau două din fiecare exercițiu este suficient pentru a vă pregăti de rock! Antrenamentul Antrenamentul constă din următoarele patru exerciții: 1.

Boxer greutate pierdere

Rânduri push-up ponderate Pregătește-te să lucrezi partea superioară a corpului ca un șef! Acest exercițiu combină trei mișcări: pierderea în greutate de zăpadă jon împingere în sus, o scândură și un rând cu gantere. Începeți într-o poziție de scândură, cu mâinile sprijinite pe o halteră.

pierderea în greutate de zăpadă jon albuquerque nm pierdere în greutate

Faceți o împingere în sus, apoi rânduiți greutatea în mâna dreaptă, apoi stânga până la piept. Repetați pentru 10 până la 15 repetări. Nu numai că vă va sfărâma pieptul, umerii și tricepsul, dar vă va atinge și miezul, spatele și bicepsul.

pierderea în greutate de zăpadă jon pierdere în greutate cameră de chat

Lungii pendulului Aceasta este o combinație între o Lunge obișnuită înainte și o Lunge Spate. În esență, vă aruncați înainte o dată, reveniți la poziția de plecare, apoi vă aruncați înapoi cu celălalt picior.

Dacă sunteți „slab-gras”, faceți ceea ce vă spune acest articol

Alternează picioarele pentru a obține un antrenament mai echilibrat. Frumusețea acestei mișcări este că acționează hamstrii și fesierii, precum și quad-urile.

pierderea în greutate de zăpadă jon viv gogglebox pierdere în greutate 2021

Buclați și apăsați Această mișcare funcționează bicepsul, umerii, capcanele și tricepsul, făcându-l mișcarea perfectă pentru a vă ajuta să vă sculptați brațele. Începeți cu gantere lângă dvs.

Ce crezi despre?

În partea de sus a buclei, răsuciți coatele și mâinile și apăsați greutatea în sus și peste cap pentru o apăsare pe umăr. Reveniți la poziția inițială de presare, apoi reduceți încet greutatea într-o ondulare inversă. Acesta este un singur reprezentant! Lumbere laterale cu halteră Încă un alt antrenament excelent pentru partea inferioară a corpului!

Mai devreme poate fi stins.

Lansând lateral dreapta sau stânga în loc de înainte sau înapoi, această mișcare îți acționează mușchii șoldului. Acești mușchi sunt adesea neglijați, dar sunt asa de important pentru un nucleu puternic și un corp inferior. Adăugarea în greutate a plămânilor o face cu atât mai greu! Efectuați fiecare dintre aceste exerciții în succesiune rapidă, fără a lua o pauză. Doar după ce terminați circuitul, veți lua o odihnă de 60 de secunde. Repetați circuitul de ori pentru rezultate maxime.