Pierderea în greutate căderea vagonului. 7 motive care fac dificilă pierderea în greutate


„Cât de mult m-aș îndrăgosti de fitness”

Pinterest Lecția de pierdere în greutate este prost prost: mâncați mai puțin. Mutați mai mult. Ardeți mai multe calorii decât mănânci. Experții în nutriție vă pot oferi acest plan de calorii în 20 de minute.

Puteți seta un obiectiv MyFitnessPal să piardă un kilogram pe săptămână, iar algoritmul său de numerotare vă oferă un scop caloric.

Antrenorii vă vor adăuga o zi de practică pentru a crește consumul de calorii dacă nu pierdeți greutatea cât de repede doriți.

Consumul de alimente - droguri

Uneori acești pași funcționează absolut; De aceea o auzim din nou și din nou. Dar dacă nu o fac?

pierderea în greutate căderea vagonului

Ce se întâmplă dacă te lupți cu greutatea ta de mult timp și "Calorii în, calorii afară" nu mai lucrează pentru tine? Este pentru că faci asta greșit?

  1. Sheldon richardson pierdere în greutate
  2. Ce arde celulele grase
  3. Râde linii pierdere în greutate

Nu încercați destul de mult? Nu aveți suficientă voință?

pierderea în greutate căderea vagonului

Asta poate fi cazul. Dacă nu aveți o dietă nutritivă, mâncați mai mult de ori pe săptămână, lucrați mai puțin o dată pe săptămână sau exercițiu la o intensitate relativ scăzută, atunci da.

Aveți o anumită libertate de a acorda prioritate și de a integra practici mai sănătoase în viața voastră. Dar dacă ați folosit exerciții fizice și o dietă hrănitoare sau o restricție calorie în trecut, când ați pierdut greutatea și nu mai puteți părăsi din nou sau dacă ați experimentat cu succes pierderea în greutate și ați lovit platoul temutatunci se întâmplă altceva.

De ce nu funcționează "calorii în, calorii afară" pentru mine?

„Să-mi ascult și să-mi respect corpul, pentru că este un vas uimitor”

Ce planuri calorice ies la ieșire: biata dvs. Există sisteme care emite semnale care ne fac să ne simțim plini și să nu mai mâncăm atunci când mâncăm prea mult.

Mărește metabolismul nostru pentru a arde calorii suplimentare, astfel încât să nu stocăm suplimentar grăsimi.

pierderea în greutate căderea vagonului

Acest lucru ne ajută să prevenim creșterea în greutate. Corpul are, de asemenea, sisteme care, atunci când mâncăm prea puțin, trimite semnale care ne fac foame și ne determină să căutăm alimente bogate în calorii și să mâncăm LOS de la ei pentru a restabili rapid aportul de calorii. Organismul încetinește metabolismul nostru, ohto multi slim încât să nu ardem calorii suplimentare — în schimb, ele sunt stocate ca grăsimi pentru pregătirea pentru o "foamete".

pierderea în greutate căderea vagonului

Atunci când mâncăm prea puțin, organismul trăiește acest lucru ca un mediu al deficitului și deficitului care trec la modul de supraviețuire: metabolismul scăzut, depozitarea grăsimilor și un platou. S-ar putea să fim forțați să mâncăm mai mult decât ne-ar face în mod normal și să fie greu să supraviețuim în momente pierderea în greutate căderea vagonului stres, oboseală sau emoții. Există câteva motive pentru care acest sistem înnăscut se încurcă.

Unul dintre principalele motive este acela că, pentru marea majoritate a noastră, imaginea ideală a corpului, prezentată de către mass-media populară, este mult mai mică decât ceea ce ar trebui să fie greutatea corpului natural.

O mică parte din populația noastră are o capacitate genetică de a avea o greutate corporală mai mică, mai mică, fără niciun impact asupra metabolismului.

Pentru restul dintre noi, există o diversitate a corpului care acoperă o gamă de dimensiuni care sunt sănătoase, fericite și fără riscuri de boli cronice.

  • Ce este dieta OMAD? Cum funcționează o masă pe zi pentru pierderea în greutate - Sănătate

Dar pentru că imaginea populară a sănătății și a frumuseții trebuie să ajungă la această dimensiune mai mică, fără cele mai multe grăsimi corporale, credem că trebuie să schimbăm forma corpului pentru a ajunge acolo. Acesta este momentul în care mâncăm mai puțin decât trebuie, desigur, să ne menținem dimensiunea corporală obișnuită.

Secretele Supernanny Jo Frost pentru pierderea în greutate

Adesea introducem de asemenea exerciții pentru a arde mai multe calorii. Acest lucru poate duce inițial la scăderea în greutate — însă organismul se va adapta în cele din urmă, va trece la un metabolism mai lent și va opri pierderea în greutate.

pierderea în greutate căderea vagonului

Deoarece supraviețuirea corpului este clopotele de alarmă ale Titanicului. Corpul va face apoi tot ce este nevoie pentru a recâștiga greutatea pierdută: de obicei va scădea metabolismul și va manifesta poftă sau oboseală până când veți începe să mâncați din nou pentru a restabili greutatea.

Pentru un timp, acest supliment alimentar va fi stocat ca grăsime, ca mecanism de supraviețuire și ca protecție împotriva unei "foamete" viitoare. Aceasta poate duce la o greutate mai mare decât am început. Simțim nevoia de a ne hrăni din nou. Cultura noastră interpretează acest ciclu ca fiind "căderea vagonului" sau pierderea în greutate căderea vagonului sau "pierderea voinței".

Factorul genetic

De fapt, sistemele de supraviețuire ale corpului tau sunt mai puternice decât orice voință pe care o poți realiza vreodată. Nu ați eșuat din dietă. Dieta ți-a eșuat.

  • Cum de a face orice scop de fitness o realitate - Sănătate Fitness
  • Așa au pierdut 30 de kilograme 15 oameni reali - -

Dacă încercați să reușiți fără să pierdeți succesul, iată pașii practici pe care îi puteți lua în această vară pentru a vă asigura că faceți tot posibilul pentru a crește șansele de a obține o greutate sănătoasă. Dacă urmați sfaturile online privind nutriția și fitnessul fără a primi cu adevărat recomandări personalizate de la un expert în nutriție sau de fitness, discuția cu cineva este primul pas.

Urmează calea altcuiva care te va duce numai până acum și poate chiar te va aduce înapoi — trebuie să știi ce va funcționa pentru corpul tău.

Construiți mușchi

Dacă vă amintiți mai devreme în articol, un metabolism sănătos care este mai mare, arde excesul de calorii și nu stochează grăsime este asociat cu consumul suficient.

Știind ce nevoie de energie este un pas important în anticiparea pierderea în greutate căderea vagonului ceea ce este necesar pentru a vă menține metabolismul fără a supraviețui și a depozita grăsimile.

pierderea în greutate căderea vagonului

Te-ai întâlnit cu profesioniștii din domeniul sănătății care ți-au spus că greutatea corporală este normală sau că nu ai niciun risc pentru sănătate? Aveți prieteni și familie care vă spun, arătați bine? Dacă aceste puncte sunt adevărate și încă doriți să pierdeți în greutate, trebuie să înțelegeți că acest lucru poate avea un impact asupra metabolismului dvs.

Recomandat

Provocați gândurile care vă îndeamnă să continuați să pierdeți în greutate. Dacă v-ați întâlnit cu profesioniștii din domeniul sănătății care au îngrijorări cu privire la greutatea sau sănătatea dvs. Dacă simțiți că aveți obiceiuri alimentare restrictive care vă fac să câștigați în greutate peste greutatea corporală obișnuită, discutați cu un expert nutrițional despre începerea unui plan de dietă terapeutică pentru a restabili un metabolism sănătos și o greutate corporală.