Jicama să piardă în greutate, 16 MODURI DE A VĂ MOTIVA PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - FITNESS -


jicama să piardă în greutate

Rădăcina tuberoasă are un gust ușor dulce, dar are un conținut scăzut de zahăr, ceea ce îl face o alegere bună în carbohidrați pentru persoanele cu diabet și pentru alții care încearcă o dietă cu conținut scăzut de zahăr. Originar din Mexic, jicama este uneori cunoscută și sub numele de nap mexican sau bob de ignam. Deși rădăcina este sigură de mâncat, restul plantei, inclusiv fasolea, sunt toxice.

În acest articol, discutăm câteva dintre beneficiile potențiale pentru sănătate ale consumului de jicama. De asemenea, acoperim conținutul său nutrițional, siguranța și modul de utilizare a jicama să piardă în greutate legume. Sursă sănătoasă de fibre dietetice Jicama este o sursă bună de fibre.

Noi studii privind pierderea în greutate

O porție de 1 cană sau de grame g de jicama crudă conține 6,4 g de fibre dietetice. Aportul zilnic recomandat de fibre dietetice este de 25 g pe zi pentru femele și 38 g pentru bărbați. Pentru cei cu vârsta peste 50 de ani, recomandările zilnice privind aportul sunt de 21 g pentru femele și 30 g pentru bărbați.

Fibrele dietetice pot preveni sau trata constipația. De asemenea, poate ajuta la stabilizarea glicemiei unei persoane, care poate ajuta la tratarea sau prevenirea diabetului.

Poți pierde în greutate doar mâncând mai sănătos?

Dietele bogate în fibre promovează, de asemenea, mișcările regulate ale intestinului și reduc riscul bolilor de inimă, potrivit FDA. În plus, obținerea mai multor fibre în dietă poate contribui la viața mai lungă a persoanelor.

Un studiu din a urmărit 1. Cercetătorii au descoperit că participanții care au consumat cele mai multe fibre au o probabilitate mai mare de îmbătrânire cu succes.

Printre factorii nutriționali studiați, aportul de fibre a fost cel mai semnificativ predictor al sănătății și longevității.

Jicama pentru pierderea in greutate. Fresh articles

Aceste date epidemiologice sugerează că creșterea alimentelor bogate în fibre în dietă poate reduce boala în timpul procesului de îmbătrânire.

Prebiotic Probioticele sunt bacterii și drojdie benefice pentru sănătatea umană.

  • Cum să găsiți un stimul pentru scăderea în greutate?
  • Pierde 10 kilograme de grăsime pură, Cum să piardă în greutate într-o săptămână până la 10 kg

A trăi în intestinul fiecărei persoane este o comunitate numeroasă de bacterii. Consumul de alimente sau suplimente care conțin probiotice poate ajuta la restabilirea echilibrului natural al acestei comunități.

jicama să piardă în greutate

Studiile leagă probioticele de o serie de beneficii pentru sănătate, inclusiv îmbunătățirea sănătății intestinului și un risc mai scăzut de anumite infecții.

Prebioticele sunt un tip de fibre pe care organismul nu le poate digera. Prebioticele susțin creșterea probioticelor oferindu-le hrană. Jicama este bogată în inulină, un tip de fibre prebiotice.

Pierde 10 kilograme de grăsime pură

Sursa de antioxidanți Jicama este o sursă bună de vitamina C. Doar o cană sau g de porție de jicama crudă conține 26,3 miligrame mg de vitamina C. Conform Biroului SUA pentru Suplimente Dietetice, aportul zilnic recomandat de vitamina C pentru adulți este de 90 mg pentru bărbați și 75 mg pentru femei.

Vitamina C este un antioxidant, ceea ce înseamnă că poate contracara efectele stresului oxidativ din organism.

  1. Assata slimming
  2. Lysine pierdere de grăsime
  3. Bijuterii de slăbire Afectiuni respiratorii 7 Surprinzatoare beneficii Jicama Beneficiile de sănătate ale lui Jicama includ capacitatea sa de a vă ajuta să gestionați greutatea, să optimizați digestia, să stimulați sistemul imunitar, să preveniți diferite tipuri de cancer, să creșteți nivelurile de energie, să gestionați diabetul și să construiți oase puternice.

Potrivit Centrului Național pentru Sănătate Complementară și Integrativă, stresul oxidativ poate juca un rol în îmbătrânirea și mai multe boli, inclusiv cancerul, bolile cardiovasculare și diabetul. Cercetările privind rolul suplimentelor antioxidante în combaterea bolilor sunt neconcludente și uneori contradictorii.

O revizuire sistematică din a găsit doar dovezi limitate și de calitate scăzută că suplimentarea cu vitamina C reduce riscul bolilor cardiovasculare. Cu toate acestea, alte studii au arătat că vitamina C are impact asupra creșterii sistemului imunitar. Reglarea glicemiei Jicama are un indice glicemic scăzut și este bogat în fibre.

jicama să piardă în greutate

Aceasta înseamnă că consumul de jicama ca parte a unei diete sănătoase și echilibrate poate ajuta la prevenirea creșterilor nivelului de zahăr din sânge, ceea ce îl poate face o alegere bună pentru persoanele cu diabet zaharat. Un studiu din a constatat că șoarecii care au consumat extract de jicama au avut niveluri mai scăzute de glucoză în sânge după ce au mâncat o masă decât șoarecii de control.

Care sunt beneficiile jicama pentru sănătate?

Cu toate acestea, sunt necesare cercetări suplimentare pentru a confirma acest efect la oameni. Nutrient dens Jicama are un conținut scăzut de calorii, dar dens în nutrienți.

jicama să piardă în greutate

Acest lucru îl face o alegere ideală pentru persoanele care doresc să piardă în greutate, obținând în același timp un echilibru sănătos de vitamine și minerale. Jicama are, de jicama să piardă în greutate, un conținut scăzut de zahăr și grăsimi și poate fi un înlocuitor potrivit pentru legumele cu amidon, cu conținut ridicat de carbohidrați. Fiind un aliment cu conținut scăzut de calorii și dens din punct de vedere nutrițional, poate fi un bun substitut de cartof pentru persoanele cu diabet.

O singură porție de g de jicama crudă conține: 38 de calorii.