Fără zonă de ardere a grăsimilor, Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid


Zona de ardere a grăsimilor arde într-adevăr o grăsime mai rapidă?

Nivelul de efort este corelat cu pulsul cardiac. Centura de puls ar trebui sa se vândă în farmacii. La niveluri de intensitate redusă a efortului, corpul nostru consumă în principal grăsimi.

Motivul este simplu. Grăsimea este un combustibil lent care necesită oxigen pentru ao transforma într-o energie utilizabilă, deci este minunat pentru un exercițiu lung, stabil, lent, cum ar fără zonă de ardere a grăsimilor rucsacul sau ciclismul pe distanțe lungi.

Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

Majoritatea oamenilor au suficientă cantitate de grăsime corporală stocată pentru a alimenta activitatea scăzută pentru zile și zile, fără a scăpa de energie, dar dacă doriți să mergeți rapid, să lucrați complet sau să ardeți cele mai multe calorii pe minut, trebuie să vă bazați pe carbohidrați glicogen care consumă mai rapid energie.

Transformarea grăsimilor în combustibil durează mai mult timp și necesită mult oxigen.

  1. Cum să îndepărtați grăsimea de la arme rapid
  2. Pierderea de grăsime dos și donează
  3. 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog
  4. Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

În cea mai strictă definiție, acest lucru se numește metabolism aerobic. Instruirea intensivă HITpe de altă parte, tinde să utilizeze metabolismul anaerob sau glicoliza pentru a transforma rapid glicogenul stocat în energie pentru a-și exercita efortul.

progesterul ajută la pierderea în greutate definiția pierderii semnificative în greutate

Acest proces se poate întâmpla cu puțin sau fără oxigen. Dezavantajul metabolismului anaerob este că el are o cantitate limitată de aprovizionare, iar atunci când rămâneți în afara glicogenului stocat, în mod obișnuit în jurul valorii de două ore, va trebui să încetinești și să începi să utilizezi metabolismul aerobic sau să reîncarci magazinele de glicogen cu unele ușor pentru digerarea carbohidratilor.

Pentru a complica mai mult teoria zonelor de ardere a grăsimilor, trebuie să recunoașteți că atunci când ne exercită folosim o combinație de sisteme energetice pe tot parcursul antrenamentului. Atleții sunt rareori exclusiv în zona aerobă sau anaerobă.

pierdere în greutate de 20 de zile înainte și după e92 m3 pierdere în greutate

Acum, la întrebarea adevărată. Dacă obiectivul dvs.

Poți arde grăsimi fără să fii în cetoză?

Deși este adevărat că ardeți un procent mai mare de calorii din grăsimi în zona de ardere a grăsimilor cu intensitate redusă, încă arziți mai multe calorii și mai multe calorii din grăsimi, la o intensitate mai mare. Calorii arse în zona de ardere a grăsimilor Încă nu sunt convins că zona de ardere a grăsimilor nu arde prea mult grăsime?

Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.

Să facem matematica. Diagrama de mai jos detaliază caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire sterline în timpul unei sesiuni de exerciții tipice.

pierderea în greutate swat cum vă ajută arzătoarele de grăsime

În acest exemplu, femeia arde mai multe calorii și mai multe calorii la o intensitate mai mare. Calorii arse la intensitate scăzută și înaltă Intensitate scăzută.

Urmăriți-vă măsurătorile Când încercați să pierdeți în greutate, ceea ce doriți cu adevărat este să pierdeți grăsime în timp ce vă păstrați masa musculară slabă. Cetoza apare atunci când corpul arde grăsimi într-un ritm ridicat. Scăderea aportului de carbohidrați te duce în zona de ardere a grăsimilor, dar nu trebuie neapărat să fii în cetoză pentru a atinge acest obiectiv. Cetoza Cetoza înseamnă că corpul tău arde grăsimi la rate suficient de mari încât să ai o mulțime de corpuri cetonice, compuși reziduali produși în timpul arderii grăsimilor. Aceste corpuri cetonice pot fi, de asemenea, arse pentru energie de către creierul tău și de cele mai multe celule ale corpului tău.