Cum să eliminați grăsimea interioară a piciorului


Referințe X este un "wiki"; asta înseamnă că multe dintre articolele noastre sunt rezultatul colaborării mai multor autori.

Exerciţii care te ajută să scapi de grăsimea de pe coapse şi fund

Pentru a crea acest articol, 17 persoane, unele anonime, au lucrat pentru a-l edita și îmbunătăți în timp. Există 27 de referințe citate în acest articol, care pot fi găsite în partea de jos a paginii. Acest articol a fost vizualizat de de ori În acest articol: Nutriție pentru pierderea în greutate Activitate fizică pentru pierderea în greutate Exerciții pentru tonificarea corpului Iubindu-vă corpul Afișați încă Afișați mai puțin Referințe la articole corelate Eliminarea grăsimii din coapsa interioară poate fi frustrantă.

Pentru a face acest lucru cu succes, trebuie să combinați nutriția sănătoasă și exercițiile fizice regulate. În orice caz, este important să ne amintim că dieta sau activitatea fizică nu pot fi vizate pentru acest domeniu specific. În schimb, ar trebui să încercați să eliminați grăsimile în general cu o dietă sănătoasă, în același timp modelând și tonifiant coapsele cu exerciții riguroase.

cum să eliminați grăsimea interioară a piciorului

Pași Partea 1 din 4: Dieta pentru slăbit Încearcă să ai o dietă curată. Pentru a pierde în greutate, ar trebui să obțineți majoritatea caloriilor dvs.

Cum poți scăpa de grăsimea de pe coapse în doar 13 minute pe zi - Gândul

Asigurați-vă că mâncați alimente proteice sănătoase inclusiv carne slabă și nucifructe, legume și carbohidrați complecși cum ar fi pâinea integrală, leguminoasele și orezul brun. Evitați alimentele procesate industrial oricând puteți. Acestea includ alimente congelate inclusiv pizza și mâncăruri gătite în prealabil inclusiv cele care trebuie gătite la cuptorul cu microunde. În general, alegeți alimente proaspete, evitând în același timp conservele, pungile și conservele.

cum să eliminați grăsimea interioară a piciorului

Acestea sunt tratate industrial pentru a remedia substanțele nutritive pierdute în timpul procesului de procesare și ambalare. Consumați mese mici pe tot parcursul zilei. Consumul de 4 sau 5 mese mici pe zi în loc de 3 mese mari poate ajuta la menținerea metabolismului activ și la controlul poftei de mâncare, pentru a nu mânca în exces. Dacă decideți să mâncați mai frecvent pe tot parcursul zilei, asigurați-vă că vă limitați porțiile.

Nu ar trebui să ajungi să consumi mai des mese mari și să consumi mai multe calorii.

Video: Curata grasimea arsa de pe oale si tigai 2021, Iunie

Limitați consumul de grăsimi saturate. Sunt mai dăunătoare decât cele nesaturate și se găsesc de obicei în produsele de origine animală, precum lactatele și carnea, dar și în uleiurile hidrogenate. Multe deserturi populare sunt umplute cu ele, așa că asigurați-vă că vă limitați consumul de bomboane.

Uleiul de palmier și uleiul de cocos conțin cea mai mare cantitate de grăsimi saturate, dar untul și grăsimile animale, cum ar fi untura de porc și grăsimile comestibile, nu sunt nici o glumă. Uleiul de pește conține acizi grași omega-3, care sunt sănătoși, dar și un procent ridicat de grăsimi saturate.

Cum se reduce grăsimea din coapsa interioară?

Prin urmare, este important să citiți etichetele alimentelor pe care le cumpărați și să limitați porțiile atunci când mâncați alimente bogate în grăsimi saturate. Amintiți-vă că ar trebui să limitați, nu să excludeți, grăsimile saturate. Este în regulă să le consumați ocazional, mai ales dacă sunt bune, ca în cazul peștelui și fructelor uscate.

Înlocuiți carnea de vită și de porc cu pui și curcan.

Peștele are, de asemenea, mai puține grăsimi decât carnea roșie și alte beneficii pentru organism. Când puteți, ar trebui să preferați cea proaspătă decât sardinele, tonul sau alte tipuri de pește în ulei. Vă ajută să vă simțiți plini și să vă oferiți nutrienți esențiali, astfel încât nu veți fi lipsiți de ei atunci când urmați o dietă cu conținut scăzut de grăsimi pentru pierderea în greutate.

Cum poți scăpa de grăsimea de pe coapse în doar 13 minute pe zi Cum se elimină grăsimea viscerală? Cum să pierzi grăsimea la genunchi cu exerciții fizice Arde coapsele interioare de grăsime, diana Grasimea abdominala la barbati: De ce conteaza sa scapi de kilograme Cum să eliminați grăsimea viscerală - strategia științifică de a pierde în greutate - Bronșită Cum să pierzi grăsimea tubului interior. Îndepărtați grăsimea din talie.

Consumați o mulțime de produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Calciul ajută la reglarea modului în care celulele adipoase depozitează și descompun grăsimea, în timp ce laptele și produsele lactate slabe cum ar fi iaurtul pot favoriza pierderea în greutate. Este esențial să vă suplimentați dieta cu o cantitate bună de produse lactate slabe, în special pentru femeile, care sunt predispuse în mod special la osteoporoză. Preferați laptele parțial degresat și derivații în locul celor întregi sau degresate.

Sfat 1: Cum să îndepărtați grăsimea din interiorul coapsei Video: Curata grasimea arsa de pe oale si tigaiIunie Șold - aceasta este una dintre zonele problematice ale figurii feminine. În acest moment se acumulează cea mai rapidă grăsime subcutanată. Pentru a scăpa de grăsime în interiorul coapsei, trebuie să vă alocați o perioadă sportivă și nutrițională. Asigurați-vă că combinați exercițiile fizice cu nutriția adecvată. Eliminați făina, dulce și prăjită, sau încercați să folosiți astfel de alimente cât mai puțin posibil.

Laptele semidegresat și produsele lactate sunt adesea mai bune decât laptele degresat, care este de obicei plin de zahăr. Includeți mai mult lapte, iaurt și brânză de vaci în dieta dvs. Aceste produse lactate sunt mai puțin grase decât majoritatea brânzeturilor tari, smântână și unt. Femeile și bărbații cu vârste cuprinse între 9 și 51 de ani și peste ar trebui să consume aproximativ 3 căni de lapte și produse lactate pe zi. Copiii cu vârsta cuprinsă între 2 și 3 ani ar trebui să ia aproximativ 2 căni pe zi, în timp ce cei între 4 și 8 ani ar trebui să ia aproximativ 2 căni și jumătate pe zi.

Limitați consumul de alcool. Este o sursă de calorii goale, de evitat pe cât posibil dacă doriți să slăbiți. În consecință, grăsimile și carbohidrații consumați sunt mai cum să eliminați grăsimea interioară a piciorului de a fi depozitați sub formă de grăsimi.

Chiar și consumul moderat de alcool poate crește aportul caloric, poate descuraja exercițiile fizice și poate perturba somnul. Dacă vă hotărâți să beți, faceți-o cu măsură și asigurați-vă că aveți zile în care nu atingeți o cum să pierdeți agresiv grăsimea buricului de alcool.

Evitați alimentele și băuturile care strică dieta.

Concluzie Grăsimea coapsei este în principal grăsime subcutanată care este prezentă sub piele. Va trebui să faceți antrenamente de înaltă intensitate care vizează anumite zone pentru a ajuta la tonifierea coapselor.

Este posibil să vă delectați cu un capriciu, dar există alimente și băuturi care tind să-și dezechilibreze dieta. Ar trebui evitate pe cât posibil.

Sfat 2: Cum să îndepărtați grăsimea din interiorul coapsei

Excludeți produsele care conțin calorii goale și fără beneficii nutriționale. Băuturile carbogazoase, alimentele precum cartofii prăjiți congelați și cerealele zaharate pentru micul dejun sunt doar câteva exemple. Publicitate Partea 2 din 4: Exercițiu pentru pierderea în greutate Nu încercați să slăbiți local.

cum să eliminați grăsimea interioară a piciorului

Nu este posibil să eliminați grăsimea într-un mod țintit în acest caz în zona interioară a coapsei. Pentru a scăpa de el, trebuie să reduceți grăsimea în general. Este esențial să aveți așteptări realiste cu privire la pierderea în greutate. Intensificați antrenamentele cardiovasculare, ideale pentru arderea grăsimilor. Pentru a scăpa de grăsime în general inclusiv a celei interioare a coapseiar trebui să măriți durata sesiunilor aerobice individuale sau să le faceți de mai multe ori pe săptămână.

Acest antrenament este deosebit de util pentru promovarea eliminării grăsimilor din interiorul coapsei, deoarece majoritatea exercițiilor cardiovasculare stimulează zona inferioară a corpului. Există mai multe tipuri de exerciții aerobice pe care le puteți încerca, inclusiv eliptice, alergare, cățărare pe scări, sărituri și mers rapid.

cum să eliminați grăsimea interioară a piciorului

Pentru a intensifica eliminarea grăsimilor, antrenați-vă cel puțin o jumătate de oră 5 zile pe săptămână. Înainte de a începe un program de exerciții, consultați întotdeauna medicul pentru a vă asigura că sunteți apt pentru exerciții de intensitate moderată sau mare. Încercați antrenamentul la intervale, cum să eliminați grăsimea interioară a piciorului constă în alternarea exercițiilor la intervale de intensitate mare și joasă, efectuate succesiv.

De exemplu, puteți alterna între mers și jogging 5 minute fiecare, pentru un total de minutesau între jogging și alergare. Antrenamentele pe intervale ard mai multe calorii, deci mai multe grăsimi. Faceți cel puțin 30 de minute de antrenament la intervale de ori pe săptămână.